Skip links

Így rendezd a károdat!

Ahány ember, annyi káreset és annyi emberi reakció is. Van azonban három dolog, ami mindegyik élethelyzetben hasonló: az ijedtség, a bosszankodás és a pánik. Sajnos az élet néha váratlan eseményeket produkál, amiket meg kell oldanunk. Olvasd el, hogyan!

Hogyan rendezzem a káromat?

Egy koccanásos baleset, vagy egy beázás csupa olyan dolog, ami szinte már mindenkivel megtörtént legalább egyszer. Ha most felidézzük azt a pillanatot, amikor összetört a kocsi, vagy ömlött a víz a fürdőszobában, bármi eszünkbe juthat, csak épp nem a biztosító telefonszáma.
 
A hirtelen pániktól és az elénk tornyosuló feladathegyektől senki nem tud józanul gondolkodni. Pedig a baj villámgyors orvoslására és a károk ugyanilyen gyors megtérítésére a biztosítók fel vannak készülve. Többnyire mi nem vagyunk felkészülve.
Te tudod, milyen telefonszámot kell hívni baj esetén?
Tapasztalataink szerint sokan nincsenek teljesen tisztában azzal, hogy pontosan milyen káreseményekre terjed ki a lakásbiztosításuk. Legtöbben a tűztől féltik otthonukat, pedig ugyanilyen veszélyforrás a csőtörés és a viharkár. 
 

Ha bármilyen kár ér (gépjármű, élet-egészség-baleset, lakás-vagyon, utazás) jelezd minél előbb a biztosító felé, hogy elindíthassák a kárrendezési folyamatot.

A Generali Biztosítónál az alábbi lehetőségeket választhatod a károd bejelentéséhez:
 
1. ONLINE KÁRBEJELENTÉS
Ezen a linken meg tudod tenni az online bejelentést a nap 24 órájában. 
2. TELEFONOS BEJELENTÉS
Írd fel a +36 1 452 3333 ügyfélszolgálati számot a mobilodba, amit munkanapokon reggel 8 órától este 20 óráig hívhatsz!
3. GENERALI ÜGYFÉLPONT MOBILALKALMAZÁS
Töltsd le az appot és nálad lesz minden fontos elérhetőség!
4. HÍVD A GENERALI BIZTOSÍTÁSI TANÁCSADÓDAT
Ha nem emlékszel, ki az, kérdezd meg az ügyfélszolgálatot!
Ez amúgy is hasznos, ha tanácsot szeretnél kérni, átnézni a meglévő biztosításaidat, vagy változtatni szeretnél valamit.

Mi történik a kárbejelentés után?

Először is, megnyugodhatsz, most már a Generali szakemberei intézik a kárbejelentésedet. A kárügyintézés a kárbejelentésétől számított 1-2 napon belül, vagy akár azonnal is megtörténhet a kisebb vagyonkárok esetében. 

Használd ki a technológiát!

Szerencsére a technológia ugrásszerű fejlődésével a mindennapi ügyintézés menete is felgyorsult. Létezik a real-time, vagyis valós idejű kifizetés, ahol a kárszakértő egyes esetekben már a helyszínen dönthet a kifizetés elindításáról.
 
A digitalizációval nemcsak a kárrendezési folyamat lehet gyorsabb, de neked is minden sokkal kényelmesebb. Ha eláztat a feletted lakó, vagy ha meghúzod a kocsit egy félresikerült parkolásnál, a Generali kárszakértője felajánlhat egy új szolgáltatást, a videós kárrendezést. Ilyenkor kapsz egy linket e-mailben és ott bejelentkezve élő videóhívásban mutathatod be a károdat. A szakértő itt is felajánlhat egy biztosítási összeget, amit ha elfogadsz,
akkor rövid időn belül a számládon lehet a kárösszeg.
A Generali ezen kívül felajánlhat autószervizt is, valamint átvállalja a papírmunka rád nehezedő részét. Ez igen nagy segítség, amikor amúgy is rengeteg elintéznivalód van. Lakáskár esetében ugyanígy iparos szolgáltatást is ajánlhat, így nem kell szakember után rohangálni, egyeztetni, papírozni és a számlával bajlódni. 

Nem szeretnél lemaradni a legfrissebb bejegyzésekről?
Iratkozz fel a hírlevelünkre!