Generali piros: Nem csupán a színünk, a személyiségünk is
Generali piros? Reditude? Igen! Hihetetlen izgalmas dolog előtt állunk, ugyanis 190 éves sikertörténetünkben először indítunk globális reklámkampányt, hogy újraértelmezhessük munkáltatói márkánkat, nemzetközi imázsunkat, és hogy ügyfeleink a világ valamennyi Generali országában megismerjék értékeinket, küldetésünket, elhivatottságunkat.
Generali piros: Érted vagyunk!
A világ 50 országának 61 millió ügyfelének a biztos hátteret 150 000 fős tanácsadói hálózatunk teremti meg, akikre egytől egyig rendkívül büszkék vagyunk. Tanácsadóink szenvedélyesek, empatikusak, emberközpontúak, innovatív szemlélettel bírnak, és mindig a maximumot hozzák ki magukból. Ugye nem kell tovább sorolnunk?
Így nem is csoda, hogy Generali piros kampányunk első fázisában őket ünnepeljük és állítjuk a középpontba, hiszen ők azok, akik megtestesítik küldetésünket, az élethosszig tartó partnerséget. Képviselik márkánk alapértékeit, így jelentve hosszú távú kapcsolódási pontot biztonságot nyújtó termékeinkhez: legyen szó
- egy újonnan berendezett otthonról,
- közelgő utazásról,
- váratlan balesetről vagy betegségről,
- esetleg ellopott bankkártyaadatokról,
tanácsadóink rendelkezésedre állnak a nap 24 órájában. Kattints a linkre és ismerd meg őket!
Szeretnénk megkönnyíteni a mindennapjaidat, hiszen Érted vagyunk! Erről szól a Generali piros.
Mi az a Reditude?
Márkánk egyediségét és egyéniségét pedig a „Reditude”, vagyis a „Generali piros” fejezi ki leginkább: képviseli az empátiát és az emberséget, ugyanakkor szenvedélyes, dinamikus és kezdeményező. Szerintünk ezek azok a tulajdonságok, amelyeket az emberek keresnek egy márkában, amelyek hozzáadott értéket teremtenek az ügyfelek életében – éppen ezért ezeket kívánjuk megtestesíteni cégszinten, és a tanácsadói bázisunkon keresztül is.
Árr Mariann, a Generali márkáért felelős vezetőnk szerint: „A Generali cégcsoport 2021 stratégiájának alappillére a márkánk globális megújítása. Ez nem csak azt jelenti, hogy személyre és élethelyzetre szabott termékeket és szolgáltatásokat kínálunk, hanem hogy szeretnénk minél jobban megismerni az ügyfeleinket: megoldani a problémáikat, enyhíteni a félelmeiket, biztos alapokon nyugvó partnerséget kialakítani velük.
Ez különösen fontos ebben a változó, bizonytalan világban.”
A Generali piros globális kampányt először Olaszországban és Spanyolországban, majd Lengyelországban, Indonéziában, Magyarországon és Ausztriában indítjuk el. Bízunk benne, hogy nagyot fog szólni, és alig várjuk, hiszen nemcsak a nyomtatott és online sajtóban, valamint a közösségi médiában leszünk jelen, hanem a rádióban, óriásplakátokon, sőt még a televízióban is láthatóak lesznek majd a márkánk megújulásához kapcsolódó üzeneteink.
A Generali piros kampány első fázisa tanácsadói bázisunkra épül, az októberben kezdődő második szakaszban márkánk megújulása lesz fókuszban, a 2021-es év pedig már a legfontosabb termékfejlesztéseinkről és szolgáltatásainkról szól majd.
Generali: Ingyenes életbiztosítás egészségügyi dolgozóknak
50 millió forinttal támogatja a járványügyi kórházat a Generali
Koronavírus: A Generali 100 millió eurót ad a vészhelyzet kezelésére