Menü

Így vállalkozik Nánási Pál és Heimann Zoltán a COVID alatt

Hogyan birkózik meg a COVID kihívásaival egy híres fotóművész és egy vérbeli 21. századi borász? A Generali EnterPRIZE edukációs webinár-sorozatának legújabb részében Nánási Pál fotós és Ifj. Heimann Zoltán (Heimann Családi Birtok borászat) Bombera Krisztinának mesélnek arról, miért ragaszkodnak a családias hangulatú munkahelyi ebédekhez, és hogyan váltak autodidakta marketingesekké az elmúlt egy évben.

Változásmenedzsment, hatékonyság, üzleti adaptáció. Ezek a korábban is kulcsfontosságú kifejezések a koronavírus okozta járvány kezdete óta még inkább felértékelődtek a hazai kis- és középvállalkozások életében. Ha érdekel a 2021. március 25-én 19:00-kor kezdődő alkalom, és kíváncsi vagy Nánási Pál és Ifj. Heimann Zoltán tapasztalataira, regisztrálj itt!

Nánási Pál: Az apanap csak az enyém

Ifjabb Heimann Zoltánt, a Heimann Családi Birtok borászát a gondos felkészülés és a hosszabb távú stratégiai tervezés jellemzi, míg Nánási Pál fotóst, a Nekem a Balaton kisbolt és büfé társtulajdonosát a kreativitás, a nyitottság és az állandó pezsgés élteti.

Két vállalkozó, két teljesen más szemlélettel, egy azonban mégis közös bennük:

családi üzletet visznek, ahol központi elem a bizalmi légkör és az egymásra utaltság.

Így akkor örülnek a legjobban, ha ebbe a „buborékba” a velük dolgozó összes kollégát be tudják vonni. Mindkettőjük szerint kritikussá vált az elmúlt hónapokban a munka és a privát szféra elválasztása, mégis nehezükre esik kiengedni a feladatokat a kezeik közül. Lazítás nélkül viszont nem lehet tartani a tempót, Nánási Pál például minden hétfőn kiszáll a sodrásból és csak magára figyel. Ez az apanap, ami csak az övé.

Nánási Pál, a fényképész, aki webshopot tervez

A karanténidőszakban kulcskérdéssé vált a kkv-k számára a sikeres és hatékony online jelenlét is. Nánási Pál a kezdetektől azt az elvet vallja, hogy vállalkozásának minden részletét ismerni szeretné,

bevállalta a kasszázást vagy a felszolgálást is,

így nem volt kérdés számára, hogy a családi cégből kinőtt webshop elkészítésébe is beleássa magát – és ezt nem is bánta meg.

Ifj. Heimann Zoltán, a borász, aki termékfotókat készít

Mivel pontos elképzelései voltak a borászat márkájának fejlesztésével kapcsolatban, Ifj. Heimann Zoltán  a Kadarka és a Kékfrankos újrafogalmazása mellett a termékfotózásba is belevágott, és ezeket használja az online értékesítésnél. Saját bevallása szerint kifejezetten profitált a COVID-kényszerhelyzetből, mert sokkal hatékonyabban tudja átadni a családi bormárka üzeneteit, mint korábban.

Kettejükkel Bombera Krisztina beszélget a Generali ötrészes kkv-kat segítő webinár-sorozatának legújabb részében, melyből kiderül, hogy

  • milyen hobbira kattant rá újabban Nánási Pál, és hogy
  • mit tesz a Heimann Birtok a fenntarthatóság jegyében.

A program ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Aki regisztrált az első, vagy a második webinárra, annak nem kell újra jelentkeznie, kiküldjük számára a meghívót az eseményre. Továbbá vissza is nézheti a korábbi részeket is.

Kapcsolódó cikkek

Ingyenes pénzügyi kisokos — légy te is tudatos!

 

Ingyenes pénzügyi kisokos — légy te is tudatos!